Akademie pro obchodníky
Nabízíme obchodníkům bezplatný vzdělávací program, který vás naučí, jak se přizpůsobit nové covidové době. V rámci hodinu a půl dlouhých on-line seminářů se dozvíte praktické tipy z oblasti marketingu, sociálních sítí nebo třeba designu kamenných prodejen. Na dvou živých setkáních budete mít také možnost potkat a propojit se s dalšími účastníky. Těšíme se na všechny malé obchodníky z Frýdku-Místku, rukodělné tvůrce, zástupce neziskovek, ale i pouhé zájemce o daná témata.
On-line a offline semináře
On-line marketing, grafika v Canvě, Facebooková reklama nebo třeba živý workshop, kde se naučíte základy tvorby zajímavé výlohy.
Délka
Akademie poběží od 19. října do 11. ledna 2022. On-line webináře budou mít 90 minut a poběží v čase 18:00 – 19:30 hod.
Konzultace
V rámci naší Facebookové skupiny Obchodníci Frýdek-Místek vám lektoři rádi poradí a poskytnou bezplatnou konzultaci.
Harmonogram
út 19. říjen 2021 17:00 – 19:00 Kino Vlast, F-M | Úvodní setkání akademie (naživo) Představení akademie a Podnikej F~M (náměstek Jakub Míček, zastupitelka Markéta Ubíková). Jak učím Frýdek-Místek milovat veganské jídlo a jak mi v tom pomáhá Instagram (Denisa Michnová z Minirestaurace u Denči). Proč je dobré při začátku podnikání sundat růžové brýle (Patrik Bauer z Řeznictví u Bobra). Diskuse o potřebách malých obchodníků z Frýdku-Místku. |
čt 4. listopadu 2021 18:00 – 19:30 | Jak být vidět v on-line světě (on-line seminář) On-line seminář, který vám dá návod, co udělat, aby vás zákazníci našli na internetu (od map až k jednotné prezentaci vaší značky). Lektorka: Lenka Jeřábková |
so 20. listopadu 2021 9:00 – 12:00 | Workshop Vánoční výloha (naživo) Na workshopu vám poradíme, jak na poutavou výlohu, která prodává. Dáme si tipy na zajímavé vánoční aranžmá, které nestojí moc peněz. a poradíme tipy pro vaši konkrétní výlohu. Ukážeme si, jak napsat ceduli, která zaujme. Z přihlášených navíc vybereme 2 obchody, které získají úpravu výlohy zdarma! Lektorka: Denisa Bajgarová & Renáta Gebauerová |
čt 25. listopad 2021 18:00 – 19:30 | Canva I (on-line seminář) Jak na grafiku, od letáků až po sociální sítě. Seznámení s grafickým programem, díky kterému si vytvoříte grafiku pro vaše podnikání. Lektorka: Kateřina Švidrnochová |
čt 2. prosince 2021 18:00 – 19:30 | Canva II – Pokročilejší tipy a triky (on-line seminář) Pokročilejší funkce grafického programu, díky kterému zvládnete i úpravu videií nebo třeba animace. Lektorka: Kateřina Švidrnochová |
čt 6. ledna 2022 18:00 – 19:30 | Facebooková reklama (on-line seminář) Nastavení reklamy v rámci Facebook Business Manager krok za krokem a praktické tipy z praxe. Lektor: Jiří Pernica |
út 11. ledna 2022 | Závěrečné setkání s účastníky akademie (naživo) |
Aktuality
- Setkání s vedením města na téma podnikáníMáte podnět k podnikání ve Frýdku-Místku? Přijďte jej probrat na setkání s primátorem a náměstky primátora. Setkání se uskuteční v pondělí 25. 11. od 17… Pokračovat ve čtení Setkání s vedením města na téma podnikání
- Začínáme s e-mailingem20. 11. 2024 – 13:00 – Kapacita semináře je momentálně naplněna, ale můžete se přihlásit jako náhradník. Pokud by se uvolnilo místo, dali bychom Vám… Pokračovat ve čtení Začínáme s e-mailingem
- Podnikatelé získali informace k dotačnímu programu Reklama F-MVe středu 16. října se na frýdecko-místeckém magistrátu uskutečnila informační schůzka k dotačnímu programu Reklama F-M. Ten je určen majitelům provozoven z Frýdku-Místku, kteří by… Pokračovat ve čtení Podnikatelé získali informace k dotačnímu programu Reklama F-M
Lektoři a hosté
Patrik Bauer
Řeznictví u Bobra z Raškovic je pojem, který zná každý milovník jídla z Moravskoslezského kraje. Za známými bobrotami, za kterými stojí Patrik se svým tátou se sjíždějí lidé z širokého okolí. Jaké ale byly jejich začátky v roce 2014? A co by dnes udělali jinak? O to se podělí na našem úvodním setkání akademie 19. října.
Denisa Michnová
Denisa se svou rodinou už 7 let provozuje na Místeckém náměstí Minirestauraci u Denči. Denčin záběr je opravdu široký, kromě vaření pořádá kurzy vaření a před Vánoci jí vyjde její první kuchařka. Na úvodním setkání akademie se s námi podělí o tipy, jak jí sociální sítě jako Facebook a Instagram pomáhají v podnikání.
Lenka Jeřábková
Lenka vystudovala Sociální masovou komunikaci na Univerzitě Jana Ámose Komenského. Poté se pohybovala 9 let v korporátním prostředí mediální agentury a starala se o jedny z největších klientů v České republice (Air Bank, Zonky, Sazka, Fischer, O2 či Mlékárna Kunín). V roce 2017 se postavila na vlastní nohy a začala se zaměřovat na menší projekty – živnostníky. Postupem času vybudovala virtuální marketingovou agenturu Nakopni svůj marketing, kde spolu více než 40 kolegy pomáhají svým klientům růst.
Denisa Bajgarová
Denisa vystudovala politologii, ale už při studiu milovala módu a design, 11 let pracuje ve společnosti Marks & Spencer a má na starost vzhled prodejen, výloh a styling napříč celou republikou. Absolvovala řadu tréninků a školení v Anglii a pravidelně školí také v rámci firmy v Česku. Jejím snem byl bytový design a tak v roce 2017 založila s kamarádkou M&DE design Ostrava a jako milovnice designu má také eshop s bytovými doplňky.
Renáta Gebauerová
Renátu dlouho živila angličtina. Tlumočila v Armádě spásy i v Hutních montážích. Její srdcovka však vždycky bylo výtvarné umění, ačkoli ho nikdy nestudovala. Sen o tom, že půjde na volnou nohu, bude paní svého času a bude moci se věnovat své vlastní tvorbě se jí vyplnil před pěti lety. V Ostravě Porubě si otevřela vlastní ateliér, kterému dala název Písmodílna. Její doménou je písmo. I když je v podstatě grafická designérka a ilustrátorka, její zakázky jsou úzce spojeny právě s ručním písmem. Pokud nepracuje na nějakém logu, svatebním oznámení nebo písmomalířství pro nějakou prodejnu nebo restauraci, pořádá kreativní kurzy pro veřejnost v Písmodílně nebo je jede učit do jiného města.
Kateřina Švidrnochová
Kateřina je konzultantka a lektorka digitálních dovedností a designérka vzdělávacích procesů. Pomáhá týmům nastavovat strategie interní i externí komunikace, využívat efektivně nové technologie a zjednodušovat si práci i život díky digi nástrojům. Mezi její klienty patří velké firmy jako T-mobile nebo Letiště Praha, státní instituce jako Ministerstvo zdravotnictví, neziskovky od NROS přes Adru po CzechDesign, školy, start-upy, malé firmy i freelanceři. Prostě všichni, kteří budují svou firemní a digitální kulturu a chtějí, aby jejich komunikace uvnitř i navenek měla hlavu a patu.
Jiří Pernica
Jirka je specialista na Facebook kampaně a PPC. V minulosti úspěšně provozoval internetový obchod a aktuálně spravuje reklamy pro své klienty s rozpočty v řádech milionů korun měsíčně. Rád se dělí o své know-how prostřednictvím školení.